Subject: Metsagrupp OÜ REK2024
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jan 2025 15:25:44 +0200

Tere

Meliorek OÜ teostab Metsagrupp OÜ tellimusel Pärnu maakonnas Pärnu linnas
Saarde vallas ning Tori vallas järgnevatel kinnistutel maaparandusehitiste
rekonstrueerimise projekteerimistöid:

Pärnu maakond, Saarde vald, Tõlla küla

Pärnu maakond, Saarde vald, Tõlla küla

Pärnu maakond, Pärnu linn Eassalu ja Kihlepa küla

Pärnu maakond, Pärnu linn, Saari  küla

Pärnu maakond, Pärnu linn, Saari ja Lemmetsa küla

Pärnu maakond, Tori vald, Pärivere ja Lepplaane küla

JRK. NR

Maaparandussüsteemi nimetus ja kood

KESKUSE I (TIHEMETSA) 6113730010100/001

KESKUSE I (TIHEMETSA) 6113730010090/001

KIHLEPA
6112180030070/001

MAIMA-LAANE
6112310020070/002

MAIMA-LAANE
6112310020090/001

LÕO 6114870010330/002

Kinnistu number ja nimetus

71101:005:0032 Hansu

71101:005:0033 Hansu

71101:005:0032 Hansu

Põdrasiilu 15905:002:0473

Heina 15905:002:0158

Põdra 15905:002:0475

Põdravahe 15905:002:0474

Raba 15905:002:0139

Atsi 15904:001:0363

Janda 15904:001:0295

Sihvardi 15904:001:0271

Sihvardi 15904:001:0271

Janda 15904:001:0295

Jakobipõllu 15902:001:0037

Vilja 16001:001:0294

Aleksi 15904:001:0362

14901:003:0127 Lõometsa

14901:003:0061 Bussipõllu

14901:003:0062 Bussi

Saadame teile kooskõlastamiseks projektplaanid.

Töö nimetus: Metsagrupp OÜ maadel maaparandusehitiste rekonstrueerimine
REK2024

Töö nr: 240801

Ehitustöödega eemaldatakse kraavidest sete, uuendatakse ja taastatakse
suudmed. Rekonstrueerimis tööde käigus hooldatakse, likvideeritakse või
uuendatakse  kraavile jäävad truubid vastavalt vajadusele ja truupide
tehnilisele seisukorrale.  Puittaimestik likvideeritakse kraavi nõlvadelt
ja kallastelt. Kraavi sängist eemaldatakse voolutakistused.
Rekonstrueeritakse drenažisüsteemid plaanil näidatud mahus.

Saadan projekti lingina:

https://www.dropbox.com/t/gylYj6OwsqEQZ8vY

Lugupidamisega

Emili Tamar

Meliorek OÜ

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega

Emili Tamar

Meliorek OÜ

+372 5843 9536

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.